Merhaba Anne ve anne adayları 😂 30W+5G hamileyim 🌸 En son 13 Nisan'da Adet gördüm 🤭 Doğumu Sezeryan olarak düşünüyorum Sezeryan kaçıncı haftada oluyor ?🙄 13Aralikta 8.ayim bitip 9 a giriyorum 🤗 Sizce Aralık sonu gibi doğumun olur mu yoksa doğum için Ocak ayinimi beklicem ???