Ladygirl hatta 2 gün önce test yaptığımda negatifti bu ayda olmadı deyip adet olmayı bekleme moduna geçmiştim bugün inanılmaz başım döndü evdede paket paket ovülasyon testi var tabii.. hep okuyorum ovülasyonla gebelik öğrenenleri falan dedim bir yapayım. İki kopkoyu çizgi çıktı yumurtlama zamanında bile görmedim öylesini. Şaşırdım adetime 3 gün kala yumurtluyor olamam diye düşünüp eczaneye koştum gebelik testi almak için nasip kısmet işte kuzum