Benim 2 3 hafta boyunca çok ciddi baş ağrılarım oldu kafayı yemek üzereydim artık, sonradan yüksek tansiyondan kaynaklandığını fark ettik ilaca başladım. Doktor tuzu azaltıp bol su içerek her gün takip yapmamı söyledi. Çok şükür ağrılarım eskisi gibi olmuyor ama hala yoğun sinir/stres hallerinde ağrı saplanıyor 🤷♀️ Ağrıya çok bir çare yok ben yatıp uyumaya çalışıyorum.. Büyük tansiyondan ziyade küçük tansiyonun yükselmesi çok önemli bir durummuş, dikkat edin nolur..