Kızlar henüz sütüm gelmedi ağrı sızı da hissetmiyorum göğsümde ama ikisinin de uçları yara oldu, bepanthol kullanıyorum pek değişen bişey yok başka ne önerirsiniz? Doğuma da az bir süre kaldı 36. haftadayım doğum olmadan yara iyileşirse çok iyi olucak benim için. 🙏🏼