Bsecill Esarikay çok teşekkür ederim doktoruma da danışayım silikon uçda alayım mı felan diye yani hazırlıklı olmak istiyorum o dakika eşime hadi git al dediklerinde bulamayabilir ne bileyim sıkıntı yaşamak ve yaşatmak istemiyorum
Rukiye2709 Bsecill canım inan ki benim bebeğim öğürdü tutamadı. Ucuz bişey 12 TL ye eczaneden aldık için rahat etsin al ama uçlanacak hiç öyle düşünme
Bsecill Rukiye2709 bencede pek sevimli değil o uçlar bebeğiniz haklı ama göğüs ucum olmadıpı için tedirgin oluyorum
Mugge_1 ZZeynep3 canım bende aldım philips avent kapak göğüs ucu yaralarını nasıl geçiriyor yani gümüş kapak gibi göğüs ucunada değmiyor ama kullananlar çokta memnun 🤷🏻♀️
ZZeynep3 Mugge_1 kapak değildi benim canım emziremediğim için slikon meme ucu aldım memeye benziyor yani:) slikon kapaklar da nemli kalıp yara olmasın diye kullanılıyor, önlem amaçlı yani
Mugge_1 KubraF benimde öyle ya bide ucunda böyle kabuklar var sarımsı araları yarık gibi çocuk emince o kabuklar düşecek mi acaba