KubraF Kızlar göğüs ucum çok küçük minik. Emzirmede sorun olduğunu söylüyolar. Böyle olup sıkıntı yaşamayan var mı ? 37 haftalık oldum süt akıntısı falan da yok 🙄🙄
Esarikay KubraF canım benim arkadaşımın göğüs ucu nerdeyse hiç yoktu. İlk 15-20 gün göğüs ucu pompası kullandı. Sonra bebek alıştı. Göğüs ucu da belirginleşti. Başta belki bir kaç gün zorlanirsin bebisin çenesi guclenene kadar ama sonra alışıyor zaten. Bulup çıkarıyor o sütünü 😂
Minikbebis KubraF bol bol nemlendir göğüs uçu pompası alıp ucunu çıkartmaya bak derim ben çok sıkıntı çekiyorum 🥴
bebiiimamm KubraF herkes nerden biliyor ki şu an bu muhabbetleri itici buluyorum daha çocuk olmamış belki zorlansanız uğraşsanız mecbur danışılır falan ama ortada bi şey yok yok ucu yok başı sanırım bu konuda bi ben varım böyle düşünen herkesin doğumdan sonra özeli ortada valla bana öyle geliyoo🙄🙂
ZZeynep3 KubraF göğüs ucum hiç yoktu. Avent slikon göğüs ucu aparatıyla emzirdim ilk 9 ay. Sıkıntı yaşamadım. Zorlukları tak çıkar yıka kaynat vs.
Bsecill Esarikay bende göğüs ucu pompasını gördüm ama yararı olur mu bilmediğimden almadım şırınganında ucunu kesip onlada çekiyolarmış ama hangisi daha iyidir acaba
KubraF bebiiimamm burası sadece kadınlar ve hamileler platformu. Burda bunları konuşmayacağız birbirimize danışmayacağız da nerde rahat rahat soracağız bilgi alacağız ? Burda ilk gebeliğini yaşayan kaç bin kişi var. Yeri geliyor insan annesine soramıyor ama burda rahatça soruyor. Bu çok güzel bişey. Ortada özel olan sorulmaması gereken bişey yok
mucizeask bebiiimamm sana öyle geliyor. Keşke böyle tuhaf düşünceleri olanlar girip hiç yorum yapmasa
Minikbebis bebiiimamm KubraF ben doğurduğum için yorum yaptım ve yara oldu bu tepkiniz fazla bence ilk gecede göğüs uçum olmadığı için ebeler göğüs uçu pompası istedi eşim 2-3 tane eczane gezdi gece yarısı alsa hastanede koşuşturması olmaz burda birbirmize yardımcı olmaya çalışıyoruz
Sevalersin bebiiimamm Bu nasıl bir algı ya? Cinsellik içerikli paylaşılan postlara girer okursunuz şikayetçi olmazsınız özel demezsiniz ki böyle bir platformda o postun açılması bile oldukça doğalken, biz doğum henüz gerçekleşmeden önlem alma maksatlı buraya aklımızda kalanları sorup bilgi almaya çalışınca itici oluyoruz saçmalığa bak.
Mugge_1 ZZeynep3 canım bende aldım philips avent kapak göğüs ucu yaralarını nasıl geçiriyor yani gümüş kapak gibi göğüs ucunada değmiyor ama kullananlar çokta memnun 🤷🏻♀️
Emin_e Ben de merak ettigim bir sey sorucam, benim gogus ucum normal, ama gogus sutle doldukca kuculuyor mu yoksa yapisal olarak mi kucuk oluyor? Yani ilerde benim de bu sorunu yasama ihtimalim olur mu onlemek icin ne yapabilirim
Minikbebis Emin_e süt doldukça göğüsler şişiyor canım benim bebeğim 9 günlük oldu il 2-3 gün şişmemişti ama bebek emdikçe göğüste süt doldukça büyüyor
Emin_e Minikbebis ucu da kuculuyor mu yani... engellemek icin onceden yapilabilecek bir seyler var mi krem ya da yağ gibi
Minikbebis Emin_e uçu kuçulmuyor bebek emdikçe uçu çıkıyor benim doktorum son hafta bişiler sür dediği için ben geç kaldım sanırım yara oldu uçunu çıkarana kadar bebiş pompayla çıkardım ilk 2-3 gün lansinoh lanolin göğüs uçu kremi alabilirsin birde yara olunca kantoron yağı sürmüştüm ek olarak rahatlatmıştı emzirmeden öncede sildim canım
Emin_e Minikbebis cok tesekkur ederim verdiğiniz bilgiler icin ilk gebeligim cok tecrubesizim valla bilen birinden duymak farkli oluyor:)
Minikbebis Emin_e benimde ilk canım allah kucağına almayı nasip etsin 🙏🧿 bana söyleyen olmamıştı bende acemilik çektim ama bebişlerle herşey tecrübe ediliyor kucağına alınca emsinde acırsa acısın diyorsun ☺️☺️
Rukiye2709 Emin_e canım sana tavsiyem emzirme den göğsüne soğan sür sonrasında nemli bezle hafifçe sil bebek tutmaz diye korkma sakın . Post açmıştım burda çok kişi de aynısını söyledi. 4 gün sütüm gelmedi bebek emdikçe ciğerlerim söküldü zannettim. Çok şükür hiç yara olmadı. Her doğum yapmamış kadına söyler oldum. Bana söyleyenden de Allah razı olsun
Fatosduzgun55 KubraF canım merhaba bende sendenım 6 gunluk bebegım var gogus ucum cok az ve bebegım ememıyor.. ebem sılıkon gogus ucu aldırdı.. bız bılmeden bıraz buyugunu almısız onuda tutturamadım.. inşallah lazım olmaz ama aklında bulunsun philips aventin gögüs ucu sılıkonu var en küçüğü oymus onunla daha cok tuttu oglum. Hala tam anlamıyla emıyor dıyemem ama baya fakettı. Ebem 15 20 gun surer daha sonra kendı ucunda cıkıcakdır dedı canını sıkma🤲 inşallah gerek kalmaz @Sevalersin