Dilaemrh HappyMom bebişten sabah gelen msjlar ve ilaç takiplerimin bildirimleri gelmiyor neden ki? 😕 Sadece bebişimin akşam msjları geliyor
CigdemG Bence de çok iyi olmuş👌🏼 Güncelleme yaptıktan sonra tekme sayar bölümünde hemen altında kasılma sayar kızlar
Gulfem07 Bahar1803 karnının ortasında sağda solda gerilerek toplanma hissi kasılma oluyormuş.27.Haftamda ortaya çıktı 28 de serumlar fitiller yedim hastanede yattım 60 ları gören kasılmam varmış meğer.
Cookie_the_pomy HappyMom acaba sıklık sekmesi da mı eklense ⚠️ bir sonraki geliştirmedede ; Sprout uygulamasındaki gibi o format çok iyi 🚩
1prensesannesi HappyMom cok iyi oldu buuu❤️ Önceki hamileliğimde kasılmalarımı tekme sayarla hesaplamıştım🤗😂