Merhaba. Anneler ben normal hesaplara göre 23 haftalık hamileyim ama ulturosonla bebeğim 20 haftalık çıkıyor doktor gelişi geriliği olduğunu söylüyor şuan bebeegim 350 gram benim gibi olan varmı bu şekilde. Doğum yapıp sağlıklı bebek doguran var mı çok psikolojim bozuldu çok korkuyorum bebeegimin iyi gelişmesi için neller yapabilirim neller yiyebilirim lütfen yardım edin