Nuraslanklc Biberonu kullanıp memnun kalan varmı 120 ml lik cam biberon yerine bunu almaya karar verdim tercih edenler neye göre tercih etti kullananlarda deneyimlerini yazabilir mi?
Ayguns Nuraslanklc ben cam olanı kullanıyorum biberonun sıcaklık ayarını iyi bi zaman dilimi boyunca koruyor. Cam olduğu için daha sağlıklı
Nuraslanklc Ayguns küçük oda nasılsa uzun süre kullanamam diye bunu aldım bende büyük boyunu cam tercih edeceğim 😕