Yagmurrrr Birkaç gündür karnımın sağ tarafında şiddetli kaşıntı vardı bugün artık komple kabarıp kızarıklar oluştu böyle birsey yaşayan varmı kızlar aranızda ?
Yasemineliz Yagmurrrr malesef aynı sorunla 3 haftadir basım dertte önce çatlak kremi kullaniyordum acaba ondan mi oldu dedim daha sonra hastaneye gittim bir tane hap verdiler 5 gün içeceksin dendi ve halen geçmedi kaşıntısı çok kötü halende berbat halde insallah geçer
Yagmurrrr Yasemineliz banada test yaptırmam gerektiğini karaciğer enzimleri safra yolu ile alakalı olabileceğini söylediler
Yagmurrrr Derya_1 ben aylardır kullanıyorum demir ilacı hiç böyle birsey yok bir kaç gün önce çıktı ve karnımın sağ tarafı kabarıp kızardı