Zlyhkrt4 ben yaptırdım canim iyiki de yaptırdım içim rahat etti. Sonuç iyi de gelse kötü de gelse bebise en iyi şartları hazırlamak annelik görevimiz diye düşünüyorum o yüzden sonuç ne olursa olsun ogrenilmeli bence. Belli bir kesim var. Genelde derlerki; yanlış çıkıyor hep, risk varsa öğrenme, yok aldirmayacaksan yaptırma ne gerek hamileliğin zehir olur falan filan. Hatta yazmaya başlarlar birazdan. Onlara hiç kulak asma. Sonuç inşallah güzel gelir. Ama olduki herhangi bir risk çıktı. O zamanda araştırıp kendini bebise hazirlarsin. Normalde devlette doğum evlerinde yapılıyor ikili test. Ben özelde yaptırmıştım çok pahalı bişey değil zaten.