Beyzaercan Kızlar 19 haftalık gebeyim ve karnım çok yırtıldı harita gibi aranızda böyle olup çözüm bulan varmı yada daha sonradam geçiyor mu?
Melteeeem Beyzaercan vazelin kullan canım en iyi nemlendiren şeymiş ben tiksindiğim için hiç birsey kullanmadım bacaklarımın içi çok kötü çatladı karnımda şuanlık birsey yok ama oda çatlar yakındır 31 deyim
Mutlulu Beyzaercan valla canım ne yaptıysam bi türlü çatlamayı engelleyemedim seni üzmek istemem ama gerginliğimi önlemek için sürdüm sadece 39 haftalık olduk ama çatlaklar bitmedi bende tabi kişiden kişiye değişir sen kullan olursa herşeyi yaptımda çatladım dersin 🥰
mucizeask Beyzaercan sonradan geçmez çatlamamaya çalış daha fazla. Hindistan cevizi yağı, kakao yağı, zeytin yağı sür. Liearac jel al. Hep nemli olsun. Büyüdükçe çatlar gerildikçe
Nunu85 Herhangi bi krem yada yağ kullanmanızı öneririm.karin zaten geriliyo çok nemli kalması lazım, vücut tipinizde kuru ise çatlak oluşur ve bildiğim kadarıyla geçmez.
Beyzaercan Kızlar ben hiç esnek değilmişim çok kötüyüm bide çatladıkça acıyor kaşınıyor sabah akşam bir sürü şeyler sürüyorum
Svgi-78 Haftadayım karnımda hiç çatlak yok ama bacaklarımın arkasında ve kalçamda kılcal damarlar çıktı sizce karnım çatlarmı
Svgi-78 Haftadayım karnımda hiç çatlak yok ama bacaklarımın arkasında ve kalçamda kılcal damarlar çıktı sizce karnım çatlarmı
Svgi-78 Haftadayım karnımda hiç çatlak yok ama bacaklarımın arkasında ve kalçamda var sadece ve çok kaşınıyor.sizce karnım çatlarmı daha