Cigdem07 Yavaş yavaş hepimiz doğumun olacağı güne yöneliyoruz, senin yorumlarına birçok kez denk geldim demek sen de bebeğini sağ salim kucağına aldın darısı hepimizin başına inşallah. 🤗 Çok sevindim kuzum senin adına, benim de hemen hemen 2 veya 3 haftam kaldı Allah bana da nasip etsin bu duyguyu ve hepimize tabi ki. 🙏🏼 Spinal ve epidural arasında fark var mı onu anlamlandıramıyorum ben, gel git yaşıyorum o konuda senin bilgin var mı?