Nunu85 çok güzel bir his anlatilmiyor😀 kimisi erken kimisi daha geç hisseder canım normal bu. Benim arkadaşım 24 de hissetmeye başlamıştı ben 17 de başladım. Çok sert değil ama bağırsak vs hareketi gibi de değil. Bebişin hareketi olduğunu anlarsın arka arkaya bir kaç kez olduğunda🤗 hatta ilk hissettikten 1 hafta 10 gün sonra döndüğünü vurduğunu ya da sağa sola dönerken çarptığını bile ayırt edersin🤗