Belindaa Tgce16 Ben varımm🙋♀️ can acıtıyo mu ve sağma gücü nasıl kullanıp memnun olmayanlar da var tedirgin oldum açıkçası
[silindi] Tgce16 pompanın çalışması için illa bebeği emzirirken mi kullanmak gerekiyor ? Mesela süt hic gelmediyse bu pompayla süt geliyor mu?
Tgcckir Tgce16 merhaba 35+4 hamileyim gögüs pompası almalımıyım sizce lazım olur mu? Bebeğim doğduktan 5-6 ay sonra işe başlıcam çalıştığım zaman mutlaka olması gereken birşey ama ilk etapta almak gerekir mi?
Tgce16 Belindaa bebek memede değil iken bir sağım etkisi alamıyorsunuz bebek bir memeyi emerken diğerine takıyorum tek elimle rahatça, hiç acı yok ve bu şekilde çok kısa sürede baya bi süt birikiyor :)
Tgce16 gurcem hayır elektrikli veya manuel değil havasını alıp göğsünüze takıyorsunuz orada kendi kendine duruyor hareket ederken falanda düşmüyor
BeybininAnasi beeeeen👆🏻Ne zamandan beri kullanıyorsunuz, yani doğar doğmaz başladınız mı? Mesela sütünüz gelmiyorsa hastane tipi pompayla sağın gelsin diyorlar, mochi de bunu başarabilir mi?
Tgce16 BeybininAnasi hayır maalesef onu yapamaz çünkü bebek emerken diğer göğüsteki sütü topluyor , 20 gündür kullanıyorum:)
Tgce16 [silindi] hayır o şekilde kanalları açmakta yardımcı olamaz maalesef, bebek emmiyorken göğsün ucundaki birkaç damlayı alıyor ama o kadar devamı gelmiyor pompa takılı dursa bile 1 gün boyunca bebek emerkenki verimi alamazsınız
Gizest [silindi] ben gayet de bebek emmiyorken bile sağım yapıyorum şu an bir göğsümden 90 CC çıkıyor.. sadece Bebek emerken diğer göğsü boşaltmaya yaramıyor. Pahalı pompalara bin basar bence hem can acıtmıyor hem uygun fiyatlı hem de normal zamanda da sağım yapıyor
Tgce16 BeybininAnasi hastanede 1 defa elektrikli kullandım benim kanalların açılmasına yetti şuan yalnızca mochi yeterli oluyor her 5-10 dk emme süresinde 50 ccye kadar süt alabiliyoruz , şimdilik 😌
Gizest Mrvsndk pompayı sürekli ne kadar kullanırsanız süt o kadar artıyor hatta benim çok sağmaktan göğsümden tazyikli süt geliyor 😕
[silindi] Gizest başka birisi sadece bebeği emziriyorken sağım yapıyor demişti çok şaşırdım şuan. Bilgi verdiğiniz için teşekkürler
Fey Gizest çok kararsız kaldım lansinohun elektriklisini mi alsam bunu mu? Mochi için süt toplayıcı demiş sağım demiyor
Gizest Fey alıp almamak size kalmış mochi uygun fiyatlı bende tereddütle almıştım. Doğumdan sonra mochiden memnun kalmazsam sağım makinesi alırım diye düşünmüştüm ama gerek kalmadı. Kimisi memnun kimisi değil ama ben gerçekten çok memnun kaldım o olmasaydı bebeğim ememedigi için göğüslerim bosalmamaktan patlardi heralde
Gizest Kubradmr ben sadece onu kullandım bayada dolu dolu her gün kullandıkça sütüm arttı hatta fışkırıyordu artık. 3 5 dk içinde süt pıt pıt yavaş akımla damlamaya başlıyor insan kendi kendine diyo bu damlamayla azıcık süt çıkar diye ama inanın 100cc sütüm çıktığını biliyorum bı sağımda. Ben okadar para vermek istemedim erken doğum olcak sütüm gelmez o destek olur diye almıştım iyi kide almışım. Bebeğim hep uyuyordu emmiyordu göğüslerim mochi olmasaydı kesinlikle mastit olurdu taş gibi oluyordu bosalmamaktan sürekli mochiyle sağım yaptım kendimde rahatladım dolapta süt stoğum oldu üstüne 😂
Gizoo Kubradmr 31 gün önce doğum yaptım hemen sütüm geldi ama damla damlaydı Mochi kolostrumu maalesef çekemiyor ve göğsü acıtıyor. 2. gün göğüslerim taş gibi olmuştu mochi yine çekemedi elektrikli aldık sağdım. Sonrasında süt arttıkça birine mochi takıp birini sağdım ya da emzirdim. Şuan her emzirmede kullanıyorum öncesinde ilk sütün bir kısmını alıp öyle emziriyorum. Nereye gitsem onu da yanıma alıyorum ama göğsü boşaltmaya yetmiyor. Bence mochi satın alınıp elektrikli kiralanabilir. (Lansinoh da çıkarmış böyle bir ürün indirimde 79 tl idi etkisi aynı mıdır bilemem)