Kızlar yarın sezaryen a giricem 37. Haftalık olduk bugun. Karın çevresi 3 hafta geride olduğu için doktor almak istedi. 2li taramamda riskki çıkmıştı. Lütfen dua edin 🙏 sağlıklı sıhhatli bebeğime kavuşayım. Ben bu yoldaki son durağa geldim. Geçmiyor bu dönem derken bitti bile anlamadan 😊 bütün hamilelere bu yolda sağlık mutluluk diliyorum...