Elifffyaman bence ria (spiral ) taktır.kesinlikle bu benim fikrim ve önerim karar senin.iki örnek vereyim sana.
ilk bebeği hasta olan ve kordon kanı gereken anne ikinci bebeğini doğurdu ve ondada kordon kanı toplayamadılar.
İkincisi; yıllar sonra boşanıp yeniden evlenen kadın tüp bebek tedavisi için hastaneye başvurmuştu. Tüplerini bağlattığı için hamile kalamıyordu.
Sadece örneklendirdim , dediğim gibi tercih senin. Bunlar başına gelecek diye birşey yok tabi.