minikmelegim_ Haftaya giricez. Bugün kendimi çok yormadan temizlik yaptım ama bolca eğilip kalktım😑 şimdi bebeğimi kasıklarımdaymış gibi hissediyorum. Yani sanki iyice aşagı indi ama tekme atmaya devam ediyor. Tekmeside kasıklarda. Normalde gobek deliğime yakin atıyor. Sizce bir sorun var mı? Agri sizi akinti da yok bu arada.
NesliCan1 minikmelegim_ tabi ki doktorunuza danışmakta fayda var, ben öyle olduğumda 3-4 gün ayaklarım yukarıda istiharat ediyorum içimde rahatlıyor 😅 bide kimisi tam gebeliğin ortasında yuları çıkmış oluyor yani kişiden kişiye değişiyor🙄
minikmelegim_ NesliCan1 hii yani bebek yer değiştiriyor ara ara. Cunku karnimi bile asagi inmis hissettim :) pazartesi kontrolüm var diye aceleye getirmiyorum :)
NesliCan1 minikmelegim_ benim ikinci gebeliğim başından beri aşağıda çok şükür bugün 33ü gördüm 🙏🏻 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌷
Dilek6161 NesliCan1 benim bebeklerim de ikiz biri kiz biri erkek kiz olan cok assagida tam karnimin altinda kasiklarimda oynuyor cok korkuyorum erkenden dogurucam diye geceleri rahmim cok agriyor :(
NesliCan1 Dilek6161 doktor vermedimi Progestan yada magnezyum 🙄 Allah yardımcınız olsun, benim de kendi ikizim var ama ikizi tutturamadık 😅 bol bol dinlenin 🙏🏻
Dilek6161 NesliCan1 verdi cnm ilk aydan beri fitil olarak progestan kullaniyorum 23 hafta bitti insllah saglikla kucagimiza aliriz