bahar054 Merhaba arkadaslar gebeligimin 4.haftasindayim surekli kasık ve karın ağrım var sizdede oluyo mu ve bu normal mi ?
Greyy90 Normal canım endişe etme 😊 bebiş yer yapıyor kendine 5. Haftamda çok çekmiştim o sancıdan regl olcam gibiydi adeta, doktoruma sormuştum normal yerleşme sancısı demişti ☺️