htcirfnylmz Merhaba ben ilk gebeliğimde bebek oluşmadı aldılar. Şuan ikinci gebeliğim aynı şeyi yaşarmıyım? Aynı şeyi yaşayanlar oldu mu ? Tiroid ilacı kullanıyorum ayrıca epilepsi hastasıyım
pyymamm htcirfnylmz tiroidlerde etkiliyo cocuk olusumunu ben iki kere düşük yaptım biri kimyasal birinde de kese sağlıklı değildi düştü. Genetik test yapıldığında pıhtılaşma sorunu cıktı ve tiroidlerim yuksek cıktı az calısıyomus bunlar hep engel olan seylermiş
Sermec htcirfnylmz epılepsıyle bor alakası yok canım ben de 9 yıldır epilepsi hastasıyım 1 yıldır ılac kullanmıyorum 20+2 haftalık hamıleyım ama tiroid sorun oluşturablr belkı
htcirfnylmz pyymamm endokrin doktorum ilacı içersem bebekte sorun olmayacağını söyledi inşallah öyle olur. Peki pıhtılaşma sorununu nasıl çözdünüz ne dediler
htcirfnylmz Sermec epilepsi doktorum ilaçlarımı içmemi söyledi bırakamazsın dedi. Tiroid içinde endokrin doktoru bu ilacı kullanman gayet iyi değerlerini kontrol altında tutar ve bebek için iyi olur dedi. İnşallah ilk yaşadığımı yaşamam biraz tedirginim açıkçası
pyymamm htcirfnylmz sorun gecici değil ama herkesin derecesi farklıda benim tek genimde vardı sorun olmadı gebe kalmamda ama su an 23+3 olduk hala iğneye devam doktor biraz daha kullanalım dedi