MssKrks gebeliğin ilk aylarında bulantı ve iştahsızlık oldu bende çoğunda olduğu gibi :) Su dahil içemedim. Ama bulantılar geçince su içme isteği de geldi. Hatta içim yandığı için soğuk su içtim hep. 32. Haftadayım su bile kesmiyor bir süredir beni. İnsan gazlı bişeyler içmek istiyor. Bende soda falan içiyorum, sulu portakal, greyfurt, mandalia yiyorum. Ancak susuzluğum öyle geçiyor 😊 Demem o ki geçicidir seninki de içmeye başlarsın umarım 💕