Oley ben bacaktan da vuruluyorum. Önce göbek çevresi saat yönü dönüyoruz delikten 4 parmak, önceki iğne yapılan yerden üç parmak ileriye. Göbek bitince bacağın dış ve üst bölümüne, eklem yerlerinden 4 parmak içeriye yapılıyor. Bir de göbekten de bacaktan da yaparken iki parmağınızla sıkıyorsunuz ya orada görünen beyaz bölgelerden birine iğneyi denk getirirseniz yağlı bölgeye denk geldiği için daha az acıyor bilginiz olsun 🙏🏻