Hanımlar 33+2 hamileyim akintimda enfeksiyon vardi antibiyotik verdi fitil falan kaşintimda coktu çok şükür kasintim geçti ama akıntı azalmıştı ama gene başladı evdeyken çok az geliyor ama bi yere gittiğim zaman fazla yurudugum zaman falan biraz fazla geliyor hem bembeyaz hemde kokulu 2 gün önce doktora gittim nst te falan girdim ve ultrasondada bakti doktorum, bebeğimin hic bi sıkıntısı yok ama neden böle yoğun ve kokulu bilmiyorum endişelenmelimiyim?
Bilgilendirirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler😊