Gebe okulundaki görevli doğumdan sonra hemen sütün gelmemesi ihtimaline karşılık çantanızda mama olsun dedi sizce hangi mamayı almalıyım ve mamaların hepsi büyük paketli kullanmama gerek kalmazsa napicam o kadar mamayı sizler çantanıza koydunuzmu koyduysanız hangisini aldınız?