Merhaba herkese, üçüncü hamileliğim biri doğdu şuan sağlıklı bir şekilde fakat ikincisi düşük olmuştu(kanamalı) şu an 3. Kez hamileyim 7haftalık fakat benden kan geliyor progestan kullanıyorum. Bugün doktor kontrolü sırasında kanamam olmuş ama ben tabi çıkınca gördüm.muayenede kese ve kalp atışı vardı sizce tekrar doktora gitmeli miyim?