Junemother evet maalesef SGK anlaşma yok hastanenin 😔ben karşısında eczanede çalışıyorum 10 yılı aşkın oradayım artık hastaneyle aile olduğum için ben ücretsiz yararlanıyorum doğumumda orda olucak cüzi bi rakamla yoksa 10.000 geçiyo bi doğum paketi muayene ücreti ayrı 700 tl yi buluyor oda🤦🏽♀️