EbruUslu Bernagurses benımde 2 3 gundur daha da arttı sankı senjn adına sevındım canım 😘 bende meyveyı severek yıyorum şukur🙂
Defne_26 7 haftalik bebegim istahszlik var 2 kg verdim cubukla beslenyorum arada tost yapiyorum et turu sulu yemek yiyemiyorum cok su iciyorum bulantimda var ama kusmadim gunumun cogu uykuyla geciyor
EbruUslu Defne_26 düzelirsiniz inşallah zamanla bende etten tiksindim ya aklıma gelınce bıle mıdem bulanıyor😱
HlyaZengin Göbeğim hiç yok aksine zayıflıyorum 🤭 9+3 olduk 3 haftadır su içsem çıkarıyorum yemek yiyemiyorum midem ağrıyo yanıyo bulanıyor sürekli yatıyorum 🙂
HlyaZengin Evet 2 ci bebeğim bu ilkinde yani oğlumda 9 ayda bir gün yatmadım bir kez olsun ne hamilelik şikayetim oldu nede başka bişeyim bu çok farklı hayret ediyorum doğrusu 🙂
Seyma0 EbruUslu genelde tam tersini diyolar ama tutmuyo onlar😃 sağlıklı sıhhatli olsun da ama cinsiyetini de merak etmiyo değilim❤
EbruUslu Seyma0 valla canım benım oglanda canım eksı cektı sımdı cınsıyetını bılmıyorum ama meyve cok ıstıyor canım ozellıkle portakal
Sevil-Byrm Bizde 7+0 olduk mide bulantım var mı yok mu bilmiyorum ama midede tuhaflık var bide astım hastası olduğum için çok fazla nefes darlığı çekiyorum onun dışında bi sıkıntımız yok kalp atışımız başlamış pirinç tanesi kadarız❤🤭😊😊
HlyaZengin tly Çeken çekenin halinden anlar derler inşallah bu tatlı rahatsızlık bi kaç haftaya son bulur 🤗💕
tly 8+6 haftalik hamileyim. Surekli alsizlik, mide bulantisi, bas agrisi, ara ara bel ve karin agrisi helak oldum yatiyorum surekli. Yeterki bebisim iyi olsun 😍
Melike2305 7+1 iz ama ben daha kalp atışını duymadım karin agrım vardı hafifledi bu hafta daha az agriyo iki gündür midem bulaniyo sanki ama çıkarmadım hiç sürekli yorgun ve uykusuz hissediyorum hamile değilim sanki ya
EbruUslu Melike2305 gec dollenmedır canım benımde oyleydı doktorumuz duyuyordu ama ben hıc bıse duymuyodum 8+3 de bende duydum çok şükür💗
Ayse13 8+4 olduk bulantı oluyor şimdiye kadar 2 kere kustum grip oldum birde hapşurmaktan kasıklarıma acayip ağrı girdi grip için ne önerirsiniz ☹
EbruUslu Ayse13 canım oncelıkle cok gecmıs olsun bende senınle aynı haftalarda grıp oldum bol sıvı c vıtamını lımon sık sık iç bide bol sarmısaklı tarhana içmistim iyi gelmişti bana🤗
Ayse13 EbruUslu çok teşekkür ederim deniycem hepsini portakal yiyorum bol bol iyleşirim inşallah bebeğe zararı oluyor mudur ?