Arkadaşlar merhaba size birşey danismak istiyorum yönetmelikte nöbet görevi 24.haftadan itibaren muaftır yaziyor simdi sorum su 24.hafta normalde 23+0 ile 23+6 arasi oluyor biz bu raporu bu hafta mi alicaz yoksa 24 bitince mi?alan bilen varsa ysrdimci olabilir mi?yani müdür yardimcisina sordum net bilmiyorum diyo bana nasi iş anlamadım 🤦🏻♀️