Minikfasulye
Canim bende zaten yumurtaliginda kist vardi , idrar yolundada enfesiyon , 15 gun once doktor randevum vardi dediki hersey iyi adetinden sonra hamile kalabilirsin , cok korkuyorum ilk bebegimi dusurdum 😑 Allah hakimizda hayirlisini eylesin