medine_altntss22 gebeliğin riskliyse benim öyle, en başından beri başkent üniversitesi hastanesi ne geliyorum. Normal özel hastaneler gibi değil asla kiyaslanamaz, tıp farkultesi gibi araştırma yapan bi hastane universite hastanesi olduğu için. Serklaji olduğum için ben doğuma kdr burdayım, doktorlar gerçekten tecrübeli, hastane de ever sıradan özellere göre bi tık pahalı ama liv yada medicana gibide aşırı pahalı değil, cok araştırmacı biryer cok memnunun, tabi tub bebek olduğumuz için başka hastaneye gitmeyi hiç düşünmedim.