Arkadaşlar 25 kasım yatış 26 kasım sezeryan doğumum olacak inşallah. Okula giden 7 yaşında kızım var. Eşim okula gitsin geri kalmasın diyor ama bana kafasını derse veremez yanımızda kalmak ister gibi geliyor. Ne yapacağıma karar veremiyorum. Tecrübeli annelerden yardım bekliyorum. Siz nasıl yaptınız okula gönderdiniz mi çocukları. Birde okuldan izin almak gerekiyor mu öğretmen veya müdür ile konuşmadım daha.