Gny84 transferlerimiz aynı günmüş canım benimkiler 3. Gün embriyoları idi 2 tane. Bugün 17. Gün ve şu an 2527,90 çıktı sonucum düzenli artıyor diye seviniyoruz kese görmek istiyoruz bakalım 10 gün sonra gelin dedi doktor kalp ve kese için inşallah ezan okunuyor şu anda rabbim dileyen herkese sen nasip eyle inşallah 🤲🧿🙏 senin de hayırlı olsun haberlerini alalım buradan