Oznurrb Kızlar merhaba 7+2 lik hamileyim dudağımda uçuk çıktı. Bunun bebeğe bir zararı yoktur dimi. Bi de bende çıkmazdı bir vitamin eksikliğinden filan mı çıktı acaba?
Yagmurceren0 Oznurrb kesinlikle bebeklerimiz opmememiz gerekıyor ucugun onlara tenlerıne degmemesı gerek cok tehlıkelı dır ınt den arastırmanızı tavsiye ederim ve doktorunuza dansın kesinlikle olumcul bıle olabiliyor herpes virusu.
tgbasaritas Oznurrb benim de cikmisti doktorum zovirax kremi cok minik dudak disina surmemi soyledi☺️
Oznurrb Yagmurceren0 bebeğim daha doğmadı kuzum. Öpünce filan sıkıntılı olduğunu biliyorum da anne karnında sorun olur mu diye korkuyorum