Sevalersin Bugün 36 haftalık olduk yarın son kontrol tarihim planlı sezaryen olucak, sezaryen kaçıncı haftada yapılıyor net bilgisi olan var mı kızlar? Sezaryen yapan tecrübeli annelerden de bu konuda fikir istiyorum, tedirginim. 🤦♀️🙄💛
annevebebek17 Sevalersin canım bende 36 da gitmiştim planli sezaryen olucam nasıpse 25 kasıma verdi 38+5 oluyorum sizedd 38 de vermesi gerekiyor canım
Nihalcakmak58 Sevalersin bende 2 gun once gittim 36 + 5 ken 10 gun sonra gel vereyim gununu dedi kasim sonu aliriz dedi dr 27 yada 28 ine denk gelio gidince saatini tam gununu belirleyecek ..bu arada devlette olucak ikinci sezeryanim bu ilk gebeligimde 38 + 4 te girmistim sezeryana buda 39 a gelio sanirim
Sghslove Sevalersin bende tam 36+1im canım bugün doktoruma sordum 38+4 gibi planlayabiliriz dedi ama kafamda soru işareti var 39 bitmeden alınmasa mı acaba diyorum bilmiyorum 🙄
NurGrlek annevebebek17 henüz doğum şeklim belli değil ama Sezaryen olma ihtimali var doktorum sezaryen olursa 11 yada 12 Aralık gibi olur dedi 38+5 olmuş oluyorum
Sevalersin Dilara1234 peki sezaryen doğumla ilgili önerebileceğin bişey var mı kuzum, anestezi konusunda veya hastanede yapmamı önerdiğin herhangi bişey?
Sevalersin Son regl tarihim 7 mart, muhtemel doğum tarihi 12 Aralık olarak belirlendi ama ben sezaryen istediğim için 40 hafta olmasını beklemek istemiyorum doğal olarak. Bildiğim kadarıyla 37 veya 38. haftada yapılıyormuş ama emin olmak istedim.
novice_mom Sevalersin Merhaba benim de sat 7 mart, benim doktorum 39. Haftada sezeryanla alacağını söyledi ama henüz kontrolüm gelmediği için tarih konuşmadık.
Dilara1234 Sevalersin spinal mi olucaksın ? Bol bol yürü ilk ayağa kalkış biraz zor ama korkma sonrası kolay. Hasta bezi mutlaka götür Kayısı kuru üzüm kuru dut bunlardan hoşaf mutlaka yap götür süt ve gaz için çok iyi
Sevalersin Dilara1234 epidural istiyorum ama spinal ile arasındaki farkı net bilmiyorum, nasıl bir fark var?
Dilara1234 Sevalersin çok fazla bir fark yok canım spinal zarın içine epidural zarın dışana yapılıyor spinal yapılınca hemen uyuşukluk başlıyor epidulda 15 20 dakika sürüyor
Filiz_ Sevalersin Spinal 5 dakikada uyuşuyor. Epidural uzun sürüyor ve katater takılı kalıyor ağrın oldukça ufak dozlarda ağrı kesici gönderiliyor.
Filiz_ Filiz_ sonrasında çok fazla agri çekmemek için epidural iyi tabi ki de. Genellikle sezeryanda epidural seçtiğin zaman ikisini birden uyguluyorlar uyuşma çabuk olsun ameliyata hemen başlansın diye. https://youtu.be/evdXOGQqFEg Bunu izlemeni tavsiye ederim doktor çok güzel anlatmış. Ona göre kararını verirsin 🤗
Dilara1234 Sevalersin Vallahi canım eğer tercih yapabilecek olsaydım sezeryanı bile seçmezdim . Bana ikisini bir uyguladılar yani vücutta hangisi daha iyi olur tek başına bilmiyorum
Dilara1234 Sevalersin sonra ki bel ağrısı ve baş ağrısı yüzünden son sezeryanımı 2 yıl önce oldum ve bel ağrıalrım hala var ameliyat gayet iyiydi sonuçta normal doğrsanda ağrısı var sezeryanda doğursanda