Hllcml Kizlar 8 Kasımda doğum yaptım sürekli emziriyordum ama bugün hastaneye gittik bebeğinde 18 derce sarılık cıktı bebeğimi yogunbakima aldılar beni içeri almıyorlar sütümü sağıp gönderiyorum çok kalırmı yoğun bakımda kızımı benden aldıkları an icim yandı tecrübeli anneler ne olur bise söyleyin
Duuyguum Hllcml geçmiş olsun bebeğiniz nasıl çıktı mı yoğun bakım dan ben birşey sorucam size benim de oğlanın boynuna kordon dolanmış Doğum anında herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı acaba
Hllcml Bebeğim yoğun bakımda sadece 1 gün kaldı şimdi kontrole gidecez inşallah tekrarlamaz kordon dolaşması bebegimde hiçbir sıkıntı çıkarmadı Allah a şükürler olsun korkmayın inşallah sizdede sıkıntı çıkmaz suan tek sıkıntı sarılık 🙁
Hllcml Doktorum normal doğumu ilk denediği için biraz zorluk yaşadık keşke normali denemeden sezeryanla başlasaydı normalde zorladığı için solunumu düştü daha sonra sezeryanla aldı bebegimi
Duuyguum Hllcml düşer canm merak etme sarılık her bebeğin kaçınılmazı Normal de neden zorlandı canm sezeryana aldı peki kanala mı inmedi bebeğin