Mehtap17 Merhaba! Canlar 😊 Sorum şu ki - şimdi ben normalde 31+5 haftalık hamileyim fakat ultrosanda 33 haftalık çıkıyo buna göre doğum tarihi hangisine göre belirleniyo benim hesabımdakine mi ultrason a göre mi ?
Mry Mehtap17 ultrasona göre benimki de önde çıkmıştı doktor normal doğum tarihini ultrasona göre hesapladı
Bgmbgm Mehtap17 benimde ilk gebeligimde 2 hafta önden gidiyordu 37 haftalık doğum yaptım 3300 kilo doğdu şuanda 2 hafta önde gidiyor bebeğim ben yine kendimi 37 ye göre ayarliom
matruskaa Mehtap17 canım doktorlar ne diyor bu duruma bilmiyorum ama benim ultrasonda göründüğü haftaya göre tahmini doğum tarihimde değişiyor sürekli verdiği kağıtta önde gidiyorsa erkene çekiyor bunu baz alarak ultrasonda görünen diyorum
FatimaAvc Mehtap17 Bebeğin 33. Haftalık bir bebekle eş değer demek ama bu 31+5 haftalık olduğunu değiştirmiyor sadece bebeğin daha büyük olmuş oluyor benim bebeğimde ilerde gidiyor haftasından oldukça ilerde ama doktoruma sorduğumda bu erken doğuma işaret değil sadece çocuğunun maşallahı var dedi 🤰🏻 Yani çocuğun 31+5
Mehtap17 Bgmbgm sanırım bende öyle yapıcam yaa vaziyet onu gösteriyo rabbim hayırlısyla gelmelerini nasil etsin de insanı da bi heyecan basmıyo değil 😏
Mehtap17 matruskaa doktor henüz bi tarih vermedi bnde güya son gittiğimde sorcaktm başka şeyler girince unuttum o yüzden aklıma takıldı bidaki gidişimde sorcm inş 🙂
Kubraaaa Doktor son adeti baz alıyor diye biliyorum bende ultrasonda benimde önde ama hep son adete göre konuşuyor doktor çalışabilir rapor tarihimi falanda ona göre verdi