KucukAnne538 aynı benim gibi. Ben iki kaşık yerdim üçüncü kaşığı ağzıma götüremeden çıkartırdım. Açlıktan midem ağrırdı ama bulantı maalesef yememe izin vermezdi. İlaç adı vermek ne kadar doğru olur bilmiyorum ama doktorunuza prilam dr adlı ilacı sorun ben bunu kullanıyorum belki sizin tedaviniz içinde kullanırlar. Tabi önce idrar testi falan yapması lazım. Umarım en kısa zamanda iyi olursunuz. Çok zor olduğunu biliyorum çünkü.