_sseymaesenn_ 7 buçuk haftalık hamileyim. Midem aşırı bulanıyor sabah akşam fark etmeksizin. Eşime yemek yapıyorum akşamları yaparken bile içim istemiyor 😣 Yemek yemek şöyle dursun, yapmak bile gelmiyor içimden. 1 kase çorba içip kalkıyorum sofradan başka bir şey yemeden. Ne yapabilirim? 😣
Cemre20 _sseymaesenn_ canım o haftalar insanı biraz zorluyor ben bi çözüm bulamamıştım ekmek yiyordum sürekli o biraz bastırıyor gibi geliyordu
ZZeynep3 _sseymaesenn_ ilk 15 haftayı aç bi şekilde sürünerek geçirdim😣 14 15. Haftada falan rahatlarsın inşallah.
Esr36 _sseymaesenn_ ilk haftalar boyle ben 3 ayimiz doldurdum sonra midem acildi yani cok normal kuzum sabrediceksin ben diyodum ayy ne zman gececek hic inanmıyordm ama suan cok şükür 🙇♀️
Mervezumra _sseymaesenn_ doktoeum bana prilam dr diye hap verdi gece yatmadan 2 tane iciyorum butun rahat ediyorum cok sukur
2kizanasi Bu haftalarda çok normal, sık sık az az yemelisiniz ama çok zor gerçekten. Benim kurtarıcım limon olmuştu kilolarca limon yedim 🤷♀️ bide mısır patlağı gong oda hafif tuzlu iyi geliyordu sabahları, çubuk kraker sevmediğim için güzel alternatif.
_sseymaesenn_ Esr36 eşimde böyle diyor, hatta “midenin bulanması beni mutlu ediyor bebek açısından” diyor 😂 inşAllah geçecek, sabır🙏🏻
Esr36 _sseymaesenn_ aynen oyle savir gerçekten cok kasma yeme konusunda ne yiyebiliyosan onu ye zaten bu donemde bebek senin vitaminini aliyo yediklerinin degul 🤗
Esra80 11+6 yım hala geçmedi bulantılarım kusmalarım dayanacak gücümde kalmadı denemediğim şeyde kalmadı artık ne yapacağımı bilmiyorum prilamdr de içiyorum hiç bi faydası yok