seymaveminik Merhabalar kızlar 23. Haftanın içindeyiz kızımla. Merak ettiğim birşey var iç çamaşırlarınızı nereden alıyorsunuz ben kaç gündür hamile atleti arıyorum hiçbiryerde yok. İnternetten araştırdığımda da tanesi 40 50 tl. Siz ne yapıyorsunuz?
Bgmbgm seymaveminik ben emzirme sütyeni aldım NBB markası 20 liraya atlet daha iyi oluo diyorlar ama almadım ben daha normalde m beden giyiyodum şuan xl normal bimden aldım atlet onları giyiyorum
seymaveminik MUsa-ESraDursun dün gittim ama yok dedi çalişan kız kalabalık olduğundan ben de bakmadım. tekrar gittiğimde bakayım teşekkürler 🙂
matruskaa seymaveminik canım ben hiç hamile atleti kilodu almadım iki beden büyük al hem çok rahat oluyor hemde uçuk paralar vermemiş olursun
FatimaAvc Ben hamilelik almadım iç giyim olarak yüksek bel kilot ve büyük beden atlet tercih ettim 🤰🏻❤