Fatos_aslan22 Kızlar yine ben 23 haftadayız bebek 680 gr doktorum yine çok kızdı çok dikkat ediyorm hiçbişey yemiyorm yaglı pirinç şeker yok sıfır ama bebek kilo alıyor .. bu gisişle 4 ü geçeck ve solunum sıkıntısı olabilir bebekte şeker çıkabilir yogun bakıma alabilirz dedi :( sabahtan beri aglıyorum çok kötüyüm
Gulnur Fatos_aslan22 hemen kotuyu dusunmus bu doktorlar sakin ol duani et fikkatli ye ins bisey olmaz Allah in izniylr
KeremAsafmoOom Fatos_aslan22 doktorun biraz abartmış bence benimki de 4 kilo doğdu ve hamileliğim boyunca hep on gün ilerdeydi gelişimi allaha şükür bi sorun olmadı yoğun bakımda yattı ama kordonu boynuna dolandığı için sakın üzülme ve ağlama üzme bebiki
Fatmacbc1997 Fatos_aslan22 bence sen doktoru değiştir canim öyle şeymi olur kilosu gayet normal benimde 22 haftada 500 grm di ama 22 haftda olup 700 grm olan bile var o ultrasondan ultrasona fark eder
Gulfem07 KeremAsafmoOom ay benimde 10 gün önce hep ya bazıları esitlaniyormus son haftalarda.27.haftamda 1220 idi şimdi 30 olduk yarın kontrol var doktor kızacak diye korkuyorum valla :)
iremss Fatos_aslan22 23 hafta kontrolümde bana 675 gr dedi bebş ama herhangi bi tepki vermedi doktorum ve haftasıyla ilgili herhangi bir sorun olduğunu söylemedi. Biraz sert olmş bu tepki :( rahat değilseniz doktor değişikliği sizi olumlu etkileyebilri 🥰
Minnosizmmm Fatos_aslan22 canım benim 22+2 de kızım 610 gram çıktı doktorumda hiç bise demedi gayet iyi dedi evhamlı mı senin doktorun bence başka bir doktora daha gitmelisin
Mrvelis Minnosizmmm kac cmdi acaba bebeginiz bende ayni 22+2 de 566g dedi cok fazla kilosu dedi seker testi istedi
Fatos_aslan22 Gerçekten psikolojim bozuldu bir lokma yemek yiyorm çocugma kötülük yapıyormuşm gibi hissediyorum :(
Deletedmom139 Fatos_aslan22 niye ben 39+5de 4200 dogurdum sezaryen diye direttiler normal dogum yaptim gönlünü ferah tut⚘
gurcem Fatos_aslan22 böyle doktor ılk kez duydum bence doktorunuzu degıstırın.Benım bebegımın kılosu ıyı oldugunda doktorum mutlu oluyor bizde mutlu oluyoruz.Şaka gıbı yanı .ayrıca gayet normal bebegınızın kılosu bence doktorunuz ozel gunundeymıs😂
annevebebek17 Fatos_aslan22 ayy dereyi gormeden paçayı sıvamak demek bu insanı hamileliği boyunca iskence ediyorlar ya ayar oluyorum ya sen niye takiliyorsun baska doktora git bismillah daha hamileliğin basindasin üzülme kendine de çocuğa da eziyet etme
Neslihan8 Fatos_aslan22 bence doktorunuzu değiştirin bu şeklide olmaz kilosuda abartılı değil sizi bu kadar korkutmasina izin vermeyin
blgkstk Fatos_aslan22 böyle doktorlar beni çıldırtıyor 😑 Kardeşim sen o doktorla devam etme imkanın varsa değiştir inan kendine iyilik yaparsın
Ssalihatopcu Fatos_aslan22 4 un üzerinde olsa da birşey olmaz ağlama bende 4 ün üzerinde dogurdum hiç birşeyi yoktu alla aşkına bu doktorları cidden anlamıyorum bazıları insafsız salak resmen. Üzülme hiiic birşey olmayacak inşallah 💜
Mrvelis Bende 22+2 de gittigim detayli ultrasonda bebegin kilosu 566g dedi boyu 23cm mis seker yüklemesi yapdirdin mi diye sordu direk seker testine dha 10 günüm var bende hic bisey yemiyorum korkumdan
Benanneyim Benim 20 haftada 500 gr bakalım 23 de sizin gibi olur mu ama sanmıyorum çok iri bebek olsun 4000 doğar bence sizin
Sermec Benanneyim benım 20 haftada 307 gram doktor az demedi ama az mı ya sizinle nerdeyse aramızda 200 gr var
Benanneyim Sermec valla Canım ideal demek ki doktorum bana bu civarda giderse 3500 geçer kesin dedi diğer bebeğim bu haftalarda 300 falandı o 3200 doğdu