bebegimm16 temizlik maddelerinin çoğu ağır kimyasal içerdiği için normalde de dikkatli kullanmamız gerekiyor ama bunları kullanmadan da olmuyor. Önemli olan doğrudan temas etmemek ve solumamak. Ben temizlik yaparken mutlaka eldiven kullanıyorum, deterjanı solumamaya ve iş yaptığım yerin iyi hava almasına dikkat ediyorum. Bir de iyi durulama yapın tabii ki 😊