Merhaba kızlar öncelikle rabbim tüm hamileleri en hayırlı zamanda en hayırlı şekilde meleklerine kavuştursun💜 Kucagi boş diye üzülen tüm anne adaylarına da en hayırlı zamanda nasip etsin❤
Ben ikinci gebeligimi yaşıyorum çok sıkıntılı geçirdim 28 .haftamdan sonrasını plesanta aşağıda kanamalı bir ameliyat olucak falan dendi suan sol duvarda kanala yakın ama risk kalktı dendi neyse ki 36+6olduk 28 kasım ameliyat günüm 13 gün kaldı eksikleri tamamlayamaya çalışıyorum bir yandan da bebek zayıf diye kilo aldirmaya çalışıyordum bu gün basardigimi öğrendim 😍 aslında haftası ile uyumluydu hep ama bana zayıf geliyordu ilk cocugum oğlum 4 kilo doğmuştu çünkü. 10 gün önce 2500 kg iken şimdi 3200 bir haftadır MUZ ve ayva çok yedim aslında midem için yemistim sakinlestiriyordu ama bebeğe yarayacağını da biliyordum ceviz MUZ portakal ayva yani bolca sağlıklı beslenme ile sonunda başardım şimdi daha da kilo almasi icin ugrasacagim çünkü bana göre hala kilosu az gibi biraz. Okuduğunuz için teşekkürler ❤
@NaimeYilmaz sabitlerseniz çok sevinirim 😊🙌