bencede doktora git benim ilk hamileliğimde geldi dr gittim sağ salim aldım ikincidede geldi onda ağırdan aldım gitti bebekler düşük yaptım yani şimdi üçümcüye hamileyim 9+3 bunda başta gelemdi ama dr kese dışı kanama gördü ğrogestan kullanıyorm anlıcan her leke bir değil dr git en azından için rahat eder