yenigebis0335 merhaba arkadaşlar 24+3 üm şeker yüklemesi yaptırdık sonuç 1. saat 150 2. saat 122 çıkmış sonuç nasıl doktoruma attım sonuçları ama bekliyorum dönüş yapmasını
2annesi yenigebis0335 benim aç 85 1. Saat 187 2.saat 116 diyetisyene gönderdi diyet yapyorum bebeğin suyu nasıl peki sizin ? Benim suyu fazla olunca erkenden yaptırdılar
yenigebis0335 Elfida10 canım 21.00 dan sonra bişi yememek gerekiyormuş ben yemiştim bunu da söyledim ve 75 mg yptrmıştı doktrum gayet iyi dedi bi sorun yokmuş zaten beslenmem sağlıklı şekilde 😊
yenigebis0335 2annesi bizim suyumuz falan gayet normal canım aç 64 çıktı glukoz da herşey normal bizim geçmiş olsun sizinde sağlıkla kucağınıza alın inşaAllah