burcu_1322 8 aylık evliyiz. Evlendikten 3,5 ay (Haziran ortası) düşünmeye başladık yaklaşık 2 ay olmadı doktora vs gitmedim hiç. Sonra ovülasyon testlerinden aldım instagram da birgebingunlugu sayfasından, hamile kalmaya en uygun günü gösteriyor Sayfa sahibi ebru hanımda çok yardımcı oldu Anlamadığım için eylülde reglim biter bitmez başladım yumurtlamayı yakaladığım hafta sadece 1 kere denemiştik eşimle ikimiz ayrı ayrı şehir dışına çıkmak zorunda kaldık çünkü ekimde tekrar reglim biter bitmez testlere başladım yumurtlama günü ve çatlama günü olarak 2 gün değerlendirdik kasık ağrım olduğu için hatta yine bu ayda olmaz diye düşünüyordum ama hiç öyle olmadı🥰 o testlerden almanı öneririm eczaneden hiç alma 5 tanesi 30 tl idi bu sayfada çok daha uygun ve çok hassas testler Rabbim isteyen herkese inşallah en kısa zamanda nasip eder🙏🏻🙏🏻