Ygmrbrsakky insanoğlu zaten memnuniyetsizdir güzelim. Kızın olsa aman keşke oğlan olsaydı derler. Oğlan olsa aman keşke kız olsaydı derler. Saga gitsen sola git derler. Sola gitsen sağa git... o yüzden içinde kalmasın ikisini de kat bana da diyorlar bende benim canım öyle istedi içimde kalacağına onun kimliğinde kalsın deyip gülüyorum. Aylarca o çocuğun zorluğunu ben çekiyorum sonuçta ismini de ben koyarım kafasındayım kimse umrumda değil sende öyle yap boşver 🤣🤣🤣🤣🤣🤣