Melisyasar Kızlar merhaba adetime 1 gun kala test yaptım bugün öğlen silik cıktı yoksa hamile miyim çok telaş yaptim şuan ole olanlar varmı ebeyi aradım adete yakın çift çizgi çıkmaz tek çıkardı dedi resim atabilsem atacağım 😊😍
hilobero Melisyasar Kuzum adete 4 gün kala silik çıktı ertesi sabah kan verdim çok şükür gebeyim inşallah sende hamilesindir 🙏🙏
Cemile27 Melisyasar benimde adetime bir gün vardı meraktan bakmıştım ve dediğin gibi silik şekilde çıkmıştı gidip kan testi yaptırdığımda 1-2 haftalık hamilesin diye söylenmişti 🙈 şuan 4 haftalık hamileyim darısı sana 🙏🏻🤗
Sivas580 Melisyasar bende Ebeyim melis hanım o testler genelde doğru gösteriyor adete bir gün kala da silik çıkması çok normal allah tamamına erdirsin inşallah
Melisyasar hilobero ay inşallah kuzum darısı bana ozman hamileym galina 😍😍 acilden kan vermeye gtcem bugün akşam çıkar demi sonuç
Melisyasar Cemile27 aynen merkstan yaptım bende kuzum öğlen 1 de yaptim bide düşün silik hafiflesti sonra belirgin olmaya başladı şok oldum ins hamileyimdir 👐👐👐
Melisyasar Sivas580 ebe olmanıza çok sevindim 😊 ozman hamile mi oluyorum ben kanda daha net ciksr demi
Kbr2301 Melisyasar canım hayırlı olsun hamılesın. Benimde adete 3 gün kala silik çizgi çıktı ve suan 6 haftalık hamıleyım :))