Zuist Merhaba arkadaşlar bu gün tam 6+0 gebeliğim.doktora gittim bebek var kalp sesi de çöm derinden geldi.çok zor duyduk.aynı durumu yaşayan var mı?oğlumda çok net duymuştuk tedirgin oldum açıkcası.