Busra8181 Viyanarin21 bende 27 haftalıgım bu saate kadar hiç hareket etmedi bende cok tedirginim şuan çalısıyorum bide işte iyice stres yapıyorum :(
Bertug-Tugberk-Mom Büyüdükçe daha çok uyuyorlar, ondandır canım. 34. Haftadayım bazen resmen uyandırıyorum korkudan 🤭 çok deli uyuyo benimki bide zaten çok aşırı hareketli bi çocuk değil. Çok stres yapma stres yaparsanda kıpırdamıyorlar, sessiz karanlık bi odada tatlı ye soluna yat kıpırdar 🙏
Selcen Bende 24 olucam yarın ve bugün sabah oynadı bekliyorum hala oynamadı ben yine panik bu bebekler bizi neden bu kadar korkutuyor ki 😊