gurcem yara olmuş bende o yüzden bu kadar canım yanıyor. Eşim işten gelirken alacak kremi inşallah faydasını görürüm. Yoksa düşünemiyorum kendimi herşey çok can yakıcı bir hal almaya başladı, yemek yemek,uyumak, eğilmek kalkmak, tuvalet ihtiyacı bile 🤦♀️